Subject: FW: Elektrikaabli paigaldamine 11342 Saku-Tõdva teele
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 12:45:12 +0200

Tere

Edastan, palun suunata minule täitmiseks.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 19, 2024 12:40 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Elektrikaabli paigaldamine 11342 Saku-Tõdva teele

Tere Elliko

Sügisest on saanud peaaegu talv ja Janar Kubbi projekt LC1274 (elektri
liitumine Vana-Kivisilla kinnistul) sai Transpordiameti kooskõlastuse.
Saadan kooskõlastamiseks Kuninga kinnistu elektriliitumise projekti
taotluse.

Tegin vastavasisulised parandused asendiplaanile ja seletuskirja. Manuses
kaasas Kuninga taotlus ja Vana-Kivisilla projekti kooskõlastuse dokument.

Päikest!

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

From: Tamme Hardi
Sent: Wednesday, October 9, 2024 11:33 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektrikaabli paigaldamine 11342 Saku-Tõdva teele

Tere Elliko

Tänan sisuka vastuskirja eest, teen parandused ja räägin Janar Kubbiga, et
millal saab taotluse uuesti esitada.

Tänu suur!

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 9, 2024 11:24 AM
To: Tamme Hardi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektrikaabli paigaldamine 11342 Saku-Tõdva teele

Tere Hardi

Edastan omapoolse seisukoha Sinu projektlahenduse kohta:

1.	Tegemist ei ole olemasoleva elektrikilbiga nr LK228865 ja
maakaabliga 1W1, vaid kavandatavaga/planeeritavaga Enersense töö nr LC1274
alusel, taotluse esitas Janar Kubbi 03.10.2024, mille suhtes Laur Kõiv
esitas omapoolsed märkused projekti korrigeerimiseks!

Juhin tähelepanu, et enne kui ei ole Transporiameti poolt töö nr LC1274
saanud kooskõlastust, ei saa Sinu lahenduse kooskõlastamisega jätkata.
Kui kooskõlastus on olemas, siis palun võta töö nr LC1274 oma projektis
aluseks ja viita (joonis/seletuskiri) sellele kooskõlastuse saanud
lahendusele.

2.	Palun tagada tulenevalt tee projekteerimisnormidest lähtuvalt
elektri liitumiskilbi kavandamisel vaba ruumi nõue riigitee sõidutee
äärest (markeeringust) mõõdetuna min 5m. Lisa plaanile ka kilbi kaugus.

3.	Palun lisa plaanile ka puurimiskaevikute kaugused riigitee
katteservast mõõdetuna.

Tagastan hetkel taotluse ja palun peale korrigeeritud projektlahendust,
esitada see uuesti minu e-postile kooskõlastamiseks ( lisada taotluse
juurde ka LC1274 saanud kooskõlastus).

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 8, 2024 11:19 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektrikaabli paigaldamine 11342 Saku-Tõdva teele

Tere Elliko

Saadan kooskõlastamiseks tehnovõrgu rajamise  11342 Saku-Tõdva teele. Kogu
vajalik dokumentatsioon lisatud manuses.

Ilusat sügise jätku!

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.